Başvurular, 25-26 Şubat 2025 tarihleri arasında çevrimiçi olarak kabul edilecek.

Kahramanmaraş’ta uçak arıza yaptı, ekip Antep’den geldi! Kahramanmaraş’ta uçak arıza yaptı, ekip Antep’den geldi!

BAŞVURU ŞARTLARI BELLİ OLDU

İşe alınacak personelin 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında istihdam edileceği belirtilirken, adaylarda aranan genel şartlar şöyle sıralandı:

  • İl Özel İdareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birliklerinde personel çalıştırılmasına ilişkin esaslara uygun olmak.
  • Vardiyalı sistemde çalışmaya engel sağlık sorununun bulunmaması.
  • Görev yapacağı yerde ikamet etmeyi kabul etmek.
  • Kahramanmaraş nüfusuna kayıtlı olmak.
  • Daha önce çalıştığı iş yerlerinden 4857 sayılı İş Kanunu’nun 25’inci maddesi kapsamında iş akdi feshedilmemiş olmak (SGK hizmet dökümü ile belgelemek).
  • Tercihen kamuda benzer işlerde çalışmış olmak.

BAŞVURULAR İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILACAK

Başvurular, 25-26 Şubat 2025 tarihlerinde https://kahramanmaras.bel.tr/form/kahramanmaras-buyuksehir-belediyesi-gecici-personel-alim-ilani-basvuru-formu-25022025-22766 adresinden çevrimiçi olarak gerçekleştirilecek.

Yetkililer, başvuru sırasında gerekli belgeleri yüklemeyen adayların değerlendirmeye alınmayacağını belirterek, adayların ilanı dikkatlice inceleyerek başvuru yapmaları gerektiğini vurguladı.