Başvurular, 25-26 Şubat 2025 tarihleri arasında çevrimiçi olarak kabul edilecek.
BAŞVURU ŞARTLARI BELLİ OLDU
İşe alınacak personelin 4857 sayılı İş Kanunu kapsamında istihdam edileceği belirtilirken, adaylarda aranan genel şartlar şöyle sıralandı:
- İl Özel İdareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birliklerinde personel çalıştırılmasına ilişkin esaslara uygun olmak.
- Vardiyalı sistemde çalışmaya engel sağlık sorununun bulunmaması.
- Görev yapacağı yerde ikamet etmeyi kabul etmek.
- Kahramanmaraş nüfusuna kayıtlı olmak.
- Daha önce çalıştığı iş yerlerinden 4857 sayılı İş Kanunu’nun 25’inci maddesi kapsamında iş akdi feshedilmemiş olmak (SGK hizmet dökümü ile belgelemek).
- Tercihen kamuda benzer işlerde çalışmış olmak.
BAŞVURULAR İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILACAK
Başvurular, 25-26 Şubat 2025 tarihlerinde https://kahramanmaras.bel.tr/form/kahramanmaras-buyuksehir-belediyesi-gecici-personel-alim-ilani-basvuru-formu-25022025-22766 adresinden çevrimiçi olarak gerçekleştirilecek.
Yetkililer, başvuru sırasında gerekli belgeleri yüklemeyen adayların değerlendirmeye alınmayacağını belirterek, adayların ilanı dikkatlice inceleyerek başvuru yapmaları gerektiğini vurguladı.